Friday, March 26, 2010

Malas dan alasan-alasan yang lain




Serius aku sibuk sikit minggu nih
- branding manual
- company profile
- vector office new floor plan
- etc

dan aku malas ...yg ini aku tipu sebab aku rajin kan?...gampang ayat nih.

Saje tak nak post baru..aku saja nak letak last entry tu lama-lama. . . .

Childish lah kalo terus delete friendlist dalam fb. . . .sorry gua takkan add balik.

Mulut aku lancang . . kalo kena tempatnya...nah . . ihklas aku beri...

Check belakang kau...dah byk kesan tikam?...belakang aku dah robek2.. . . belakang kamu lagi teruk mungkin...siap dengan kahak dan liur busuk akibat orang mengata kamu...

serius...

dah..emo lagi...minggu nih nak cari buku + carnalito aktiviti...

p/s - malas sial

No comments:

Post a Comment

kata-kata penghadam saraf otak