Tuesday, February 3, 2009

hari ini mulut saya jahat ada saka

teett!!.. teett!!!.....henset aku berbunyi menandakan ada seorg umat menghantar mesej

"meeting mlm ini di katasila.pukul 8 mlm.SEMUA DIWAJIBKAN HADIR-(xperlu ditulis nama si hensem itu)"

ahh..aku tersenyum sinis....ahahaha..gua kat kl beb,lu ajak dtg meeting mmg haram la gua nak dtg..yihaaaa....

selang bape jam...teeett !! tett!!!...demn yuu!! henset gua berbunyik lagik ...owhh dari member amoi gua Abdul Chong Saw Kim namanya..

"Final year project has been confirmed.It will be held on 10/03/09 till 13/03/09.Project MUST finish by 07/03/09 prepare for setup.Thank you"

..............................

Bagai nak tercabut urat salur darah jantung gua....demnnnnnn!!! gila awal....yg aritu punya date pon aku dah rasa awal ini kan pulak yg ini...efff!! yuuu !! siiee!! keeyyy!!....terbayang keja2 promosi gua!!

"tenggg tenng tengg te nengggg tengg te neng teng trioww te trioww..(selamat berjoget) " henset gua berbunyik menandakan ada seorg insan lain cuba memulakan bicara.....tgk nama Cik Suhaily!!!...owhhh...tebaboww..lecturer gua!!

Cik Suhaily "mill..u ade kelas tak?.. nanti dtg ofis I ada major changes on apex tu.."

Gua " lorrr..saya berada di rumah cik,malam nanti saya bertolak ( ayat baku dewan bahasa dan pustaka?? )"

Cik Suhaily " ok2..U balik sini tau..jgn tak balik plak..teruk I nak kena present kat prof. Asmah kalo xprepare.."

Ah yee...Apex lagik!!

kalo ya all skrol sampai bawah bole tgk joblist aku yg menimbun..dan setiap satunya harus diperhalusi satu persatu..owhhh ....mahu saja menghantuk kepala ke dinding rata

so selasa pagi gua sampai penang kol 4 ,kol 9 kelas sampai kol 11 terus masuk opiss sambil angkut2 pc..meraba2 keypad..menggesek2 mouse...nah hasil huduhnya..ahahaha



>>> kalo korang perasan,ayat2 kecik kat panel tu ntah hape punye bahasa "U tibai bahasa saskrit je mill".......baiklah!! X-)




>>>> " I nak pic tu kat situ..sini ..haaa situ...ehh no no no...sini2.."....baikk!!! X-)



>>>"U tak rasa warna ungu USM nih mcm keling?.." .......... (T_T)...ah yee sikit2 hehehe



>>> " Apasal I tak nampak mcm Sony Bravia?"...erkk!!

p/s :- mulut gua jahat ari ni ada saka
:- petang sebelum balik tibai koey teowe goreng ngan Cik Suhaily...earrppp


" lepas nih ada lagik tau utk artwork 3D nih ..mcm biasa lah ye.."..erkk!!

No comments:

Post a Comment

kata-kata penghadam saraf otak