Thursday, January 29, 2009

sekadar penuhkan ruang kosong

haihhh...xde citer2 menarik..kalo ade pon amat peribadi.... sekerettt!!! . . . .ok2 sekadar nak bg penuh entri..gua akan tnjuk sikit apa yg gua buat ngan keje2 gua


gesek2 tetikus sambil meraba2 keyboard...owhhh..puas juaa merogol 3D max sama v ray

>>>> ini showroom,saje buat bosan2....ehh bukan bosan..nak penuhkan portfolio

>>>> urmm...kat sini,aku cuba explore on v ray light..yup...sgt messy serta mentah work ini...gua bukan hebat mane pon...




>>> ini work lama..saja letak sini..aku suka sbb ini antara work terawal aku guna v ray ....kalo ada antara ya all tau pasal2 benda2 alah 3d ngan v ray nih..bole la keep in touch...tak salah tukar2 ilmu..bole bawak masuk kubur ngan ilmu yg diwakafkan antara kelebihannya ( ye ke ayat aku?..tp btol itu kelebihan mmberi ilmu)


>>> sekian saja utk entri memenuhkan ruang ini..for more artwork pliss log on to www.neronite.deviantart.com

3 comments:

  1. smart la keje2 abang nie..
    ada buat freelance x ??

    ReplyDelete
  2. freelance...sikit bole la.tp aku nak memilih skang pasl ada yg mntak buat tp xbyar..demnnn it!!...freelance gini2 xsecure...nak kalu setup org.

    ReplyDelete
  3. try dis blog
    http://perempuanjomblo.blogspot.com/

    ReplyDelete

kata-kata penghadam saraf otak