Friday, February 12, 2010

Tiger Dance di Opis - Lompat Party






Standard bagi semua opis cuti sampai selasa ini sahaja ( 16/2/2010 ).

Bergantunglah kepada kutu-kutu mana nak apply cuti lebih- lebih

Designer dept. gua apply 17hb-18hb . . . .semua mereka KECUALI gua.

Pidod cakap " abes la ko sorang keje 2 hari"

Izzat Romeo pulak " ek ..leh....pe barang keje "

Azah ngutuk " ko gile ke ape dok sorang -sorang"

>>>> gua senyum je

sebab gua tahu 3/4 dari budak opis akan cuti 17hb-18hb termasuk mereka-mereka yang berpotensi menyusahkan gua.

LOMPAT PARTY!!

dan lebih best 19hb ngan 20hb ..gua pulak cuti

Time tu sume orang dah ada kat opis >>> abes la bebudak2 designer hahahahaha...


p/s : bangbros man!!!

4 comments:

  1. luahan seorang pekerja...nice one jameel

    ReplyDelete
  2. jameel, ni depression yg tulis blog ke ko?

    ReplyDelete
  3. nik :- ini sekadar kata-kata bicana ( bitch or wateva u ant to call it )

    wandey :- lu tetap gundik gua yg hot...lu dah master..jap gua carian lu lightsbr kaler hijau oke

    tauik :- ni en.hormon yg menulis...emo bukan?

    ReplyDelete

kata-kata penghadam saraf otak