Monday, April 5, 2010

Cheng Ho untuk Abah

nyummy!!

Kasi Potong!!

Gua sengih ......gua tahu ini kena tong-tong

Kakak & Alif

Kak Yah & Abg Hadi

Abe Madd & Kak CT

Kekasih

The 'Besday Boy'

The Brothers and Sisters..abe Mad gua snap!!


Semalam...eh..kelmarin besday abah gua.. 4/4.

Semua anak-anak berkumpul depan Cheng Ho Wangsa Maju...Amy Search punyer kedai.

Mata gua melilau cari Amy kot kot ade..mane tahu gua boleh layan dia sepam nyanyi lagu Happy Besday utk abah gua.

Semalam ceremony kira lamsam gabung dengan besday mummy + kak ct ( kakak ipar ) + kak yah...ade ura-ura diorg ckp nak campur ngan gua punyer sekali...gua xnak sbb gua ade plan utk mummy ngan abah gua jugak..hehehe...ngengada sungguh gua.

Dalam ucapan abah...abah ckp "Setelah setahun mencari..hari ni abah dah jumpa geran kete merc lama ngan tiara..."...nice one abah....hehehehehe...penat abah panjat-panjat cabinet semalam.

Bab makan gua mmg xde hal....kakak-kakak gua order gua rembat je...tong tong adik beradik.

Tapi menu Cheng Ho mmg best...tomyam yg kaw tp tak pedas...serta lauk-lauk yang menyetap usus gua..err..maksud gua ..SUPERB SEDAP!!!!....good Cheng Ho!!

Okeh..gua tak bole review lama-lama...dwg Putrajaya sudah keluar..babai!!

p/s :- gua suka kalo dapat berkompul dengan family gua mcm ini .

3 comments:

kata-kata penghadam saraf otak