Monday, April 12, 2010

Petualang Bukit Merah





10.04.2010

Gua sepatutnya ada 2 exam SPA - PTD dan Pegawai Arkib...

Pejam mata gua tak mahu pergi...pasal gua sudah try itu hari PTD

Soalan math super susah tahap nak mati - ye memang soalan form 5 sahaja....tapi kalu 60 soalan berupa karangan dalam masa sejam?...hangit kepala kamu.

Dont worry, gua ada plan lain bulan 7 nih..shh...

.....................................

see..gua dah melalut...

10.04.2010 - gua ke Bukit Merah bersama Cik Kucin.

dari Penang-Bukit Merah cuma 45minit dengan kelajuan 80km/j ..ape gile ke mahu speed kancil 180km/j?.....rabak kete cik kucin lu nak bayar?

Plan utama sejak perbualan telefon lagi dah set tak mahu mandi- Cik Kucin segan

okeh no hal ...gua pergi berkemeja Darrens berjeans Dapper berkasut vans - tanpa sebarang baju extra

Tersilap beli tiket- Combo Water Park Rm 39 each - bole jalan2 dalam taman reptilia + skychair + taman tema air

aktiviti pertama - skychair....sedang sedap terapung di langit permandangan di bawah mentuskan rasa cemburu - SERONOK SIAL TENGOK MAIN AIR BEB!!!

Gua dah meraung-raung atas skychair..menyesal sebab tak bawa langsung extra baju dan short.

Cik Kucin selambe cakap " Actually, i ade bawa extra baju untuk i"....urghhhhh....bawa extra tak roger..trimas sayang...

Akibatnya gua rembat jua T-Shirt dan short khas jenama Bukit Merah - overbudget dah

Dan gua tak rugikan masa gua untuk menyelam sepuas-puasnya....

p/s - last gua pegi rasanya masa umur gua darjah 4....gila lu berapa lama tak pergi. Thanks Cik Kucin kerana meluangkan masa untuk si Boroi ini.

5 comments:

  1. lu kene tipu ngan lu punye kucing... hahahaha

    ReplyDelete
  2. shit je manja2
    ewww
    pastu kompelin2 bajet lari

    ReplyDelete
  3. Atin - habes kamu ingat aku berbelanja mem'khinzir' buta?....bijak kewangan

    nik - correction - gagah
    barangkali kamu sudah tidak mampu menaip dengan betul mengikut tafsiran di hati kamu..hendak menulis gagah..tersilap ke gemuk ya?

    ReplyDelete

kata-kata penghadam saraf otak