Saturday, April 3, 2010

The Joker is gone >> Allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri a.k.a Din Beramboi




Gua punyai full episod Spontan dalam pc gua.

Sehari sebelum Arwah Din Beramboi dimasukkan ke hospital, gua sempat layan lagi Spontan sebelum tidur malam.

Sebenarnya boleh dikatakan setiap malam gua akan pasang Spontan sebelum tidur.....gua serius nih lu gelak-gelak ape nak kena lempang??!

Belum kira pagi-pagi gua pasang Era ketika drive....tukar-tukar gak ngan Hot.fm

Arwah byk buat gua gelak dekah-dekah.

Paling best lawak dia jadik jurujual barangan bomoh....ini telinga syaitan!!!!...

Malam-malam pukul 1 pagi gua gelak dekah-dekah sorang-sorang....gua bajet jiran gua pun tidur ketakutan menyangka hilaian pontianak.

Lawak kasar arwah pun dah lekat gak ngan gua...tu pasal gua selalu sembur geng-geng gua dengan lawak kasar....yang bole terima memang rapat jadik geng lah!!.....yang tak boleh terima...itu pasal kawan-kawan malas nak jadik geng..macam lu....kan?...gua gelakkan lu edit pic lu ade jambang pon lu dah cop gua jahanam....nak serius pegi dok surau lah..sibuk nak interframe muka buat hape.
....................................

tengok!...gua dah melalut....

Dan..kini arwah dah pergi buat selamanya.....

Lu rasa ape feel gua bila nak layan koleksi Spontan dalam pc gua kini..?...

Semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri a.k.a Din Beramboi

p/s : gua tengah 'tacing' nih..lu gelak-gelak lagik?...gua terajang kang!!...kasar kan?

5 comments:

  1. jamel..bg sepuloh sbb kenape spontan best? no offence to arwah

    ReplyDelete
  2. aku boleh tlg jawabkan. aku rasa takyah sepuluh.satu cukup.

    1) sebab dia idola aku. kalau ko ada sebab lain, secara otomatiknya dia menjadi sebab untuk aku menyukai spontan.

    ReplyDelete
  3. mai aku jawab...

    - cukup sekadar aku cakap mereka punyai bakat. Tak perlu naik pentas pakai mcm bergaya Mowgli ..tak perlu buat mimik muka mcm mintak makan kasut ...tak perlu buat2 jongang....aura man!!.. diorg siap naik pentas pakai kemas2 nak menunjukkan betapa seriusnya diorg tp audiences still gelak terhibur...

    ReplyDelete

kata-kata penghadam saraf otak