Monday, January 19, 2009

antara penyebab penyentap otak minggu ini

Berikut adalah punca2 yang menyebabkan otak kanan dan kiri saya bergerak seakan2 Michael Schh.... ( demn aku xhingat cmner nak eja nama dia ) memecut kereta F1 sehingga hampir2 terbabas.Adakalanya penyebab ini menyebabkan saya byk menyindiri serta adakalanya mood saya menjadi seakan akan gorilla terlepas kandang.Pun begitu,masih banyak hal yg belum dpt diselesaikan sehingga adakalanya membangkitkan huru hara sesetengah pihak..ohohoho (T_T). Saya tersangat pasti masih ada penyebab lain cuma xdapat dijelaskan secara visual mahupun kata-kata




rintis final year festival exibition


proses design minor project


proses design major project


Penyediaan layout personal profile book


Personal Artwork untuk lifeprofile

No comments:

Post a Comment

kata-kata penghadam saraf otak