Tuesday, January 27, 2009

round setengah island

ah ye..nak kata aku benar2 bz sejak 2 3 hari lepas ni sah aku menipoo..ahahaha...

gua siap sempat round island ngan bebudak gua

:- mandi laut kat teluk bahang,penang
:- bilas kat taman rimba teluk bahang
:-makan laksa pokok 'Jangguih'..( buat loghat penang nooo )
:- pusing dari USM >>> batu feringgi >>> teluk bahang >>> teluk bahang dam >>> bukit selekoh 3 beradik ( ntah betol ke tak nama bukit tu ) >>> balik pulau >>> pulau betong ( laksa ) >>> bukit jambul >>> USM

superb best...gua dah lama tak travel ramai2 mnikamati alam gini ini




>>>>>> USM, kami start dari sini




>>>> jumpa pantai Teluk Bahang....terus mandi..sorry xletak pic mandi..amat sexy




>>>> bilas kat taman rimba, air masin pantai bikin gua gatal badan ngan rambut ala2 Bob marley,sejukkk!!!


>>> dam Teluk Bahang,on the way gi Balik Pulau lalu kat sini..lawa beb dia punye view


>>>> laksa pokok 'jangguihh'..ahahaha..kami mai tang mahgrib..makcik2 tu dah ushar pelik "budak2 nih xreti nak mhgrib dulu??"..tibai semayang masjid Pulau betong lepas makan..


>>>> on the way balik ikut jalan bukit balik pulau,gua panggil bukit baru..ada yg panggil bukit jambul..bukit highway..ahh lantak lu olang laa hahaha

well..sampai bilik,aku mandi lagi sekali,make up hensem2,makan2 sikit..buat2 keje sikit....bammmm..tidooo..yihaaa...puas lama xtravel...kena biar lama2 peram pastu baru puas bila kuar gini..ahahaha..

No comments:

Post a Comment

kata-kata penghadam saraf otak